Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Οταν το συμπαν κάνει το μαλάκα.........

Είμαι σε μία φάση που κοιμάμαι και δεν κοιμάμαι. Ονειρεύομαι και περιμένω να χτυπήσει το ξυπνητήρι. Και μέσα σε όλο αυτό σκέφτομαι πως χρειάζομαι μια δουλεια.

Σήμερα εγραφα 2 μαθήματα. Ελεγχόμενη κατάσταση, αν σκεφτεί κανείς πως ήξερα τις ερωτήσεις. Κι εκεί που λες πως μπορείς να τα προλάβεις όλα, χτυπάει το τηλεφωνο. Ένας πολύ ευγενικος κύριος με κάλεσε να μου πάρει συνέντευξη για δουλεια. Δεν άφησε κανένα περιθώριο για άλλη μέρα. Κι εκεί το μυαλό παίρνει φωτιά. Μέσα σε 10 λεπτά οργάνωσα το συμπαν μου. Εμφανίστηκα με το καινούριο μου βλεμμα για τις συνεντεύξεις. Είναι το βλεμμα "αφού ρε φιλε ξερω πως δεν θα με παρεις στη δουλεια, γιατι με βασανίζεις"?? Θελω να πιστευω πως θα βγει κατι καλό απο ολο αυτο.

Οσο για τα μαθήματα? Περιττή ερώτηση, τα καταφερα. Εφτασα με τραγική καθυστέρηση λόγω συνέντευξης, αλλά κανένας δεν είπε τίποτα.Χοχοχοχο!!!! Τέλος το πρωτο εξάμηνο (που κράτησε μόνο 2 μήνες) και απο Δευτέρα ξεκινάει το δεύτερο. Νιωθω ωραία γιατί  βαρεθηκα να κάνω 2 φορες τα ίδια πράγματα. Πάμε για άλλα!!!

Το συμπερασμα για σήμερα είναι πως πρέπει να έχεις το σωστό άνθρωπο, την κατάλληλη στιγμή στη σωστή θέση. Ενα μεγάλο "ευχαριστω" στον καθηγητή Θεμη, στον αδερφούλη Βασίλη,  στους φίλους και συμμαθητες. Γενικά ευχαριστώ ανθρωπους που δεν θα διαβάσουν ποτέ αυτό το blog!!!

Και σήμερα έκανα και την επανασταση μου. Τηγανισα πατατουλες για πρωτη φορά στο σπιτι μου!!!
Για σήμερα λοιπόν, πατατούλες και γιαουρτάκι!!!

Δεν κάπνισα.
Δεν αδυνάτισα.
Δεν εκανα σεξ
Δεν εκανα κανέναν δυστυχισμένο

1 σχόλιο: